17/12/15

Η κάρτα μου για το ‎HandmadeXmasCardsSwap2015!

Η Ασπασία από My Lovable Baby και η Αντωνία από Crazytourists Blogging ένωσαν τις δυνάμεις τους και διοργάνωσαν και φέτος κάτι που από ότι φαίνεται γίνεται θεσμός στην μπλογκόσφαιρα και όχι μόνο!

Handmade Xmas Cards Swap 2015!

Το περίμενα πως και πως μια και συμμετείχα και πέρυσι και το είχα καταευχαριστηθεί!

Παρακάτω λοιπόν η καρτούλα μου για την ανταλλαγή!  

Είναι πολύ εύκολη και μπορεί να κρεμαστεί και σαν στολίδι στο δεντράκι μας.

Τα υλικά μας: Φύλλα φελλού, χαρτί, σπάγκος και διακορευτής.

Βήμα, βήμα η εκτέλεση αλλά δυστυχώς χωρίς φώτο μια και η δουλειά έγινε νύχτα...

  1. Κόβουμε τον φελλό μας σε σχήμα αστέρι (μα φυσικά σας έχω το κοπτικό!!) ΕΔΩ!!

  2. Τυπώνουμε σε μια σελίδα Α4 το κειμενάκι που το βρίσκετε ΕΔΩ!

  3. Κόβουμε τα αστέρια μας

  4. Κάνουμε τρυπούλες με το διακορευτή και στο φελλό μας αλλά και στο αστέρι.

  5. Βάζουμε το χαρτί πίσω από το φελλό

  6. Περνάμε το κορδονάκι μας

  7. Και έτοιμο!!

  8. Το πίσω μέρος του χαρτιού περιμένει τις ευχές μας!


Όμορφη δεν βγήκε; 

Σας φιλώ!

 

15 σχόλια:

  1. Μπα! Χάλια βγήκε!!!! Μπλιαχ σου λέω! Τι έφτιαξες πάλι βρε Ελένη; Φυσικά κάνω πλάκα έτσι; Απίστευτα όμορφη η κάρτα σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαγικό!!!! Πανέμορφη πρωτότυπη και πανεύκολη πάλι η κατασκευή σου Ελένη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι θεά! Φοβερή η καρτούλα σου Ελένη μου! Τυχερός αυτός-η που θα την παραλάβει! Πολύ πρωτότυπη! Φιλιά πολλά και καλή ανταλλαγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφη; ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ! Έχω εντυπωσιαστεί!!!!!!!! Και χαίρομαι πάρα πολύ που αρκετές συμμετέχουσες "ξεφεύγετε" από την standard ιδέα της κάρτας και πάτε τη χειροποίητη κάρτα πολλά βήματα παραπέρα με τις πρωτότυπες δημιουργίες σας :))))))
    Επίσης χαίρομαι πολύ πολύ που και φέτος το Handemade Xmas Cards Swap είχε πάρα πολλές συμμετοχές και όλοι σας το "αγκαλιάσατε" με τόση θέρμη :) Και του χρόνου να είμαστε καλά!
    Σε φιλώ!

    Ασπασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφη!!!!! Μπράβο βρε Ελένη μου! Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω ότι είναι από τις πιο όμορφες κάρτες που έχω δει! Πολλά μπράβο Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικά όμορφη και ιδιαίτερη! Χρόνια Πολλά και καλά. Καλές γιορτές.
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφη και πολύ πρωτότυπη! Και του χρόνου να είσαι καλά!
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή