25/12/14

Τα δωράκια μου για φέτος!

Τα Χριστουγεννιάτικα δωράκια μου που τα τελευταία 2  χρόνια δεν είναι άλλα από κουτιά με "υλικά για να φτιάξεις κάτι!".


Φυσικά την ιδέα την είχα δει στο πολυαγαπημένο Pinterest και μου φάνηκε τόσο όμορφο! Ένα δωράκι με δόση χειροποίητου, προσαρμοσμένο πάντα στα γούστα του παραλήπτη!
Φέτος τα κουτάκια μου είχαν να κάνουν με το νέο μου κόλλημα... την ζαχαροπλαστική!
Σας τα παρουσιάζω και σας παροτρύνω να τα φτιάξετε και να τα χαρίσετε!
Δίνουν απίστευτη χαρά!

Κουτί Νο 1
Τα πάντα για να φτιάξεις ένα κέικ!
Όλος ο εξοπλισμός για να φτιάξει ο/η παραλήπτρια μου ένα κέικ.
Από το μίξερ μέχρι το αλεύρι, όλα είναι μέσα στο κουτάκι!!




Κουτί Νο 2
Τα πάντα για παρασκευή cup cakes!
Όλα τα υλικά μέσα στο κουτί. Ακόμη φόρμακια, γάντι αλλά και μια συνταγή!




και Κουτί Νο3
Υλικά για να φτιάξει ο/η παραλήπτρια μου σοκολατάκια!
Χάρτινες θήκες, φόρμα σιλικόνης, σοκολάτες και λίγη ινδική καρύδα για μια διαφορετική γεύση.

Δεν είναι όμορφα;
Σας φιλώ με ευχές για όμορφες γιορτές!
Ελένη

24 σχόλια:

  1. Υπέροχα Ελένη μου! Το σκέφτηκα κι εγώ φέτος, αλλά δεν πρόλαβα... Ωραίες ιδέες πάντως για την επόμενη χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!! Του χρόνου Μάγδα μου! Κι εγώ τα μισά έκανα από όσα έλεγα ;-)

      Διαγραφή
  2. Τα έφτιαξες φανταστικά τα δωράκια Ελένη!!! Εκτός από την καλόγουστη εμφάνισή τους, κρύβουν αγάπη και προσωπική πινελιά. Οι παραλήπτηριες σίγουρ θα ενθουσιάστηκαν!!!
    Κι εμεις φέτος φτιάξαμε κάπως παρόμοια μεσα σε ένα τελαράκι, για τις δασκάλες των παιδιων. Τρελάθηκαν κυρίως επειδή ήταν χειροποιητα και πρωσόποποιημένα.
    Μας έδωσες σουπερ ιδέα για επόμενα δωρα.
    Εύχομαι να περνάτε μαγικα τις γιορτινές ημέρες αυτές, υγεια και δημιουργία να πλυμμηρίζει το σπιτικό σου και να βλέπεις τα αγοράκια σου πάντα ευτυχισμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα μου σε ευχαριστώ πολύ! Πραγματικά άρεσαν πολύ πολύ!!
      Τι τυχερές οι δασκάλες σας!
      Σε φιλώ και σου εύχομαι κάθε ευχή σου να πραγματοποιηθεί το νέο έτος!

      Διαγραφή
  3. Είναι τέλεια η ιδέα αυτή! Και είναι ολοκληρωμένο δώρο που δείχνει ότι έβαλες λίγη σκέψη :-) Μα, συγκρίνεται με μια μπλούζα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέρα μου σε ευχαριστώ!
      Η αλήθεια είναι ότι δεν συγκρίνεται... εκτός αν είναι αυτή η υπέροχη μπλουζίτσα με τις σταγόνες από τη ντουλαπίτσα σου!!!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραία και πρωτότυπη ιδέα!! Σίγουρα οι παραλήπτριες των δώρων θα ενθουσιάστηκαν!! Καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλη μου σε ευχαριστώ! Αρέσαν πολύ τα πακετάκια! Τώρα περιμένω να δοκιμάσω (είναι όρος αυτός, ότι φτιάξουν μου στέλνουν ένα κομματάκι!)
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  5. Μπράβο φανταστικές ιδέες!!! Τυχεροί οι παραλήπτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φανταστική ιδέα! Υπέροχη η παρουσίαση! Μήπως να είμαι εγώ η παραλήπτρια σου;
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kathy στείλε διεύθυνση!!
      Από Γενάρη ετοιμάζω κι εγώ τον πρώτο μου διαγωνισμό με τέτοια δωράκια!!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά πολλά <3

      Διαγραφή
  7. πανεμορφα Ελένη μου!! Μπράβο!! καλες γιορτες!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφη ιδέα για δωράκια!!! Καλές Γιορτές !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη ιδέα
    Χρόνια πολλά
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέτοια δωράκια είναι απλά υπέροχα γιατί δίνουν μία ελευθερία στον παραλήπτη να βάλει την προσωπική του πινελιά και να δημιουργήσει! Χρόνια Πολλά Ελένη μου. Πολλές ευχές για καλές γιορτές & μία νέα χρονιά γεμάτη υγεία, χαρά & δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις! Αυτός είναι και ο στόχος μου Δήμητρα μου ή δημιουργία.
      Ευχές για την πιο όμορφη χρονιά!!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  11. καταπληκτικη ιδεα! είμαι σιγουρη οτι οι παραληπτες τα καταευχαριστηθηκαν! και μπορεις να τα δωρίσεις ολη τη χρονιά όχι απαραιτητα Χριστούγεννα! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφη ιδέα και όχι μόνο για τα Χριστούγεννα!
    Καλή Χρονιά Ελένη μου! Με υγεία, αγάπη και μπόλικη ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφη ιδέα! Την είχα "σταμπάρει" και εγώ στο pinterest (σαν concept γενικότερο) και μου άρεσε πολύ! Χάρηκα πολύ που τα είπαμε και από κοντά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σου εχω κι εγώ ένα δώρο! Για ρίξε μια ματιά... http://kathemeragoneis.blogspot.gr/2015/01/blog-post_89.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή