13/7/14

Busy bags για καλό σκοπό!

Οι περισσότεροι από εμάς ξεκινήσαμε το blog η το site μας με το χαρμόσυνο γεγονός του ερχόμου του πρώτου μας παιδιού! Για να μοιραστούμε την καθημερινότητά μας, τις χαρές μας, τις ανησυχίες μας αλλά και τα ταλέντα μας (και είναι πολλά τα ταλέντα εκεί έξω!). 

Η Μένια όμως ξεκίνησε το δικό της site με αφορμή το απόλυτα δυσάρεστο γεγονός στη ζωή κάθε γονέα. Η κορούλα της Νεφέλη είχε χτυπηθεί από τον παιδικό καρκίνο και συγκεκριμένα από λευχαιμία. Η Νεφέλη έδωσε την μεγάλη μάχη και βγήκε νικήτρια, σε λίγα χρόνια όλα θα είναι μια κακή ανάμνηση είμαι σίγουρη!
Το http://karkinaki.gr/ είναι το μοναδικό ενημερωτικό site στο είδος του και αφιερωμένο σε όλα αυτά τα παιδάκια που έδωσαν, δίνουν, κέρδισαν ή και έχασαν τη μάχη με την νόσο. 
Το karkinaki.gr μας αφορά όλους, ο καρκίνος δεν κάνει διακρίσεις.

Η Μάχη είναι γνωστή στις περισσότερες από εμάς από το blog της http://mommasdailylife.blogspot.gr/ , την ομάδα που ξεκίνησε στο facebook https://www.facebook.com/groups/mamadoblogs/ αλλά και το χαρακτηριστικό της να μας ξεσηκώνει πάντα για καλό σκοπό! Από την Μάχη λοιπόν ξεκίνησε η ιδέα των Busy bags! 
Όταν η Μένια της πρότεινε αυτή την όμορφη κίνηση για τα παιδάκια που νοσηλεύονται στην Ογκολογική Μονάδα Παίδων "Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη - Ελπίδα" , δεν έχασε ευκαιρία να μας οργανώσει! 

Η Μένια ανέλαβε και αύριο θα μοιράσει τις 30+ τσαντούλες με DIY παιχνιδάκια που φτιάξαμε με πολλή αγάπη για τους μικρούς μαχητές.

Να ευχηθώ σε όλα τα παιδάκια του κόσμου που δίνουν την δική τους προσωπική μάχη για ζωή, να χαμογελούν από εδώ και πέρα και να γίνουν γρήγορα καλά :-)

Παρακάτω τα παιχνίδια που ετοίμασα για τις τσαντούλες μου! 
Είμαι πολύ περήφανη που συμμετέχω σε αυτό.

Νο1
Σελίδα με φατσούλες για να ζωγραφίσουν τα παιδιά. Μαρκαδόρος για whiteboard ώστε να ζωγραφίζουν ξανά και ξανά!!




Νο2
Καρτούλες μνήμης (memory cards). Ρομποτάκια, ζωάκια και σχήματα!






Νο3
Κάρτες κεντήματος πριγκίπισσα και πειρατής.



Νο 4
Coloring pages για πλαστελίνες!





Νο5
Καρτούλες για να μάθουνε τους αριθμούς με χαριτωμένες πασχαλίτσες!



Νο6
Χρωματιστά ξυλάκια χειροτεχνίας και κάρτες για να φτιάξουν τα μοτίβα.



Νο7
I-spy μπουκαλάκια!





Και η ευχή μου...





Ελπίζω να αρέσουν σε εσάς αλλά κυρίως στα παιδάκια!!!
Σας φιλώ!
Ελένη

Παρακάτω οι πανέμορφες συμμετοχές στο εγχείρημα αυτό!! 
(Αν έχω ξεχάσει κάποια, παρακαλώ να μου αφήσετε σχόλιο :-) )


















16 σχόλια:

  1. Καταπληκτικα παιχνιδια! Εχεις βρει κ καποια που εψαχνα(τα link εννοω). Με ενθουσιασε η τοσο προσεγμενη συσκευασια τουςμε τα κορδελακια αλλά κ τις κρεμασμενες οδηγιες!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mπραβο Ελενη!!Πολυ καλη δουλεια εκανες!!!Ειναι τελεια!! Ανυπομονω αυριο να μαθουμε νεα απο την παραδοση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου ευχαριστώ πολύ, πολύ!! Και εγώ ανυπομονώ ;-)

      Διαγραφή
  3. Θα τους αρέσουν Ελένη, είναι πολύ ωραία τα παιχνίδια που διάλεξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Ελευθερία!! Αυτή θα είναι η απόλυτη ικανοποίηση νομίζω για όλες μας:-)

      Διαγραφή
  4. Ωραία τα τσαντάκια σου! Μπράβο και σε σένα μανούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Νομίζω ολτι όλες δώσαμε τον καλύτερο εαυτό μας :-)

      Διαγραφή
  5. πανεμορφες οι δραστηριότητες σου! εχετε φτιαξει ολες τοσο ωραια πραγματα που τα περισσοτερα θελω να τα τυπωσω για την μικρή μου! πολλα πολλα μπραβο και ακόμα περισσότερα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Μάχη το ίδιο έχω πάθει και εγώ! Θα ετοιμάσω για τις διακοπές όχι busy bag αλλά busy suitcase έτσι όπως πάμε!! Εμείς σε ευχαριστούμε! Πολύ! Σε φιλώ :-)

      Διαγραφή
  6. Χίλια μπράβο Ελένη μου για την πρωτοβουλία σας! Υπέροχα όλα όσα ετοίμασες κι εύχομαι να χαρούν τα παιδάκια που θα τις χρησιμοποιήσουν. Καλή σου εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελένη πολλά συγχαρήτηρια και σενα που συμμετείχες σε συτή τη συλλογική και τόσο τρυφερή κίνηση.
    Μου άρεσαν ολα οσα έφτιαξες και η ιδέα να τα βαλεις στις θηκούλες ΙΚΕΑ αλλά και η τόσο γλυκιά ευχή σου για τα παιδάκια.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα πολλές καλημέρες! Σε ευχαριστώ πολύ. Ένιωσα πολύ όμορφα που το έκανα :-)
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  8. Διαλεξες αξιόλογα παιχνίδια και να σου δωσω πολλά μπραβο για τη συσκευασία και τα καρτελάκια. Πολύ προσεγμένα και ιδιαίτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!! Χαίρομαι ιδιάιτερα που σου άρεσαν :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή